16 Kasım 2010 Salı


Photo: AP Photo/Kirsty Wigglesworth
Basına verdikleri bu fotoğrafta Kate'in mavi nişan kıyafetini, Prens William'in koyu lacivert takımı tamamlıyor ve hepsini tamamlayan ise Kate'in safir nişan yüzüğü... Yüzük oval 18 carat Safir taş ve etrafında 14 adet pırlanta taştan oluşuyor, ve de Prenses Diana'nın yüzüğü...
8 senedir beraberlerdi ve ekim ayında Kenya'da safaridelerken evlenme teklifi aldı. Tabi ki dönünce babasının onayından geçmesini beklediler...
8 senelik beraberliği düşününce sanırım karşıdaki Prens olunca insana bir sabır geliyormuş :)
ne dersiniz?
Yüzük, 1981Şubatında Prens Charles'ın Diana Spencer'a evlenme teklif ettiği yüzük. Ve o zamanki değeri 65.000 $ olarak biliniyor.

5 comments:

aylin dedi ki...

ne güzelmiş yüzük... zaten şu yabancıların annelerinin yüzükleri ile evlenme teklif etmelerine bayılıyorum gerçekten de..

hayat güzel dedi ki...

nihayet evleniyolar mı yaa:) yüzük de çok güzelmiş:)

ben de 8senelik uzatmalı bi beraberliğin ardından seneye evleniyorum inşallah:) dediğin gibi insana bi sabır geliyo işte:) benim nişanlım prens de değil ama... gönlümün prensi diyip toparlıyım ;P

tarih84 dedi ki...

allah kıza sabır verdi, ve asıl şimdi başlıyor zorluklasr bir prens eşi olmak hiç de kolay olmayacak olsa gerek.

Gelinn dedi ki...

Aylin, bence de... neden bizde de bunu başlatmıyor erkekler...

hayat güzel, şimdiden mutluluklar... sen bakma prens olsa da olmasa insan sevince sabrediyor tabi ki :) zaten evlendikten sonra bile aslında sabretmeye devam edebiliyorsun :)

Gelinn dedi ki...

tarih84,
evet ben de tam onu diyordum :) evlendikten sonrada sabretmeye devam ediliyor çoğu zaman :)

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!