26 Haziran 2010 Cumartesi

işte final bölümünde gelinliği ve nihal...




Categories:

5 comments:

Nadin dedi ki...

bn de çok beğendim görüncee
özellikle o dantel kısmı çok hoşuma gitti:))) zaten danteli çok seviyorum çok tatlı bi ayrıntı olmuş:))

Gelinn dedi ki...

ya di mi, ne guzel bir kol olmus o danteller... yazik kiz tadini cikaramadi o gelinligin :)

yasemin dedi ki...

işte bu süper! romantik ve dramatik. nihal gibi. yarabbim çok acıklı şeyler geldi zavallı gelinliğin başına...

KaLinka dedi ki...

daha ayrintili resimler yok mu? ben cok begenmistim bu gelinligi, detaylarina bakmak isterdim

tarih84 dedi ki...

ben hiç beğenmemiştim bu gelinliği.gelinlik bakmaya gittiklerinde behlüle gösterip denediği gelinlik asıl şahaneydi.ona da çok yakışmıştı.

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!