5 Mayıs 2009 Salı

Ben bir süredir deli gibi düğün fotoğrafları toparlayıp post ettiğimden ve aynı zamanda ah ne güzel vah ne güzel diye yazılar yazdığımdan herkes bana -haliyle tabi- ideal düğün fotoğrafçısının kim olabileceğini, bu büyük ve anlamlı günde kendilerini kime teslim edebileceklerini sorar oldular...

Açıkcası arkadaş düğünlerinin en çok ilgilendiğim ayrıntısı, daha blog yazmazken bile, fotoğraflar olmuştu... Hatta doğum ve çocuklarının fotoğraflarını bile kime çektirdiklerine dikkat eder, sorar soruştururdum...

Herkesin istediği aslında yapaylıktan uzak, kasılmadan, sizi anlatan doğal fotoğraflar olsa gerek... (Hani zümrütün vesikalıkları gibi olmayan :))

Benim sorup soruşturma, arayıp araştırmalarımın sonucu Esra Pozan'da karar kıldık... Yukarıdaki kendi çektiği fotoğraflardan bir kaçı..
Belki sizin de karar vermenize yardımcı olur...
Categories:

14 comments:

Adsız dedi ki...

Sanırm ben sanslı gruptanım :)

Adsız dedi ki...

Dergilerden okuduğum kadarıyla düğün fotoğrafçılığı yapan Ayşe Kaya ve Müjgan Culfa gibi isimlerde var. Bu isimler hakkında da eğer bilginiz varsa bizimle paylaşabilir misiniz? Blogunuzu çok başarılı buluyorum. Paylaşımlarınız için çok teşekkürler..

DaiSy dedi ki...

Arkadaşım Gelinn adına ben bir araştırma yaptım. Müjgan Culfa nın fiyatı da 3000 den başlıyor. Duruma göre ya ekibi ya da kendisi geliyormuş. Söz vermemekle birlikte özellikle kendisinin gelmesi istendiğinde birşeyler yapmaya çalışıyormuş.

Benim de düğün fotoğrafçım Esra Pozan. Tercih sebebim katıldığı tüm düğünlerde insanları göbek atmaları için galeyana getirme konusunda çok başarılı olduğunu söylemesi :)

st.cihan dedi ki...

sevgili arkadaşlar kim çekerse çeksin malesef o özel günü taşıyacak albümlerin 25-30 tl albumler olduğunu bilin ve aaşğıdaki siteyi bir ziyaret edip ona göre paranızın karşılığında daha kaliteli ürünler isteyin...
www.konpoli.eu

Gelinn dedi ki...

yorumunuz için teşekkürler, ama düğün fotoğrafçısına verdiğimiz para fotoğrafın kendisine değil, fotoğrafçının o günü ölümsüzleştirmesine ödenen bir bedel... Benim fotoğrafçım isterse ayakkabı kutusunda teslim etsin ben yine fotoğrafların güzelliğine bakıyor olacağım. Yoksa swarovski kaplamalı 100 Euro'luk albümler her zaman satın alınır...

Adsız dedi ki...

Esra bizim de o önemli günümüzde fotoğraflarımızı çekti. O kadar mutlu olduk ki. Esra sadece bir fotoğrafçı gibi değildi, o günümüzün enerjisi olmuştu. Bizden biri gibi kız tarafı gibi:)O güne ait her anımın bir karesi var ve baktıkça mutlu oluyorum.
Teşekkürler Esra:)
Burçe & Ali Can

Adsız dedi ki...

merhabalar,

yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum. fotoğraf konusu benim için de çok önemli. o günün her anı bir kere yaşanacak ve elimizde sadece fotoğraflar kalacak.
ersa pozanı ben de duydum ve açıkcası maliyetini merak etmekteyim.aydınlatırsanız sevinirim.
sevgiler
elif

Gelinn dedi ki...

merhaba elif,
esraya mail atmani tavsiye edebilirim... esrapozan@gmail.com
ben yanlış bir şey söylemiş olmayayım...
sevgiler

cloudburst dedi ki...

Merhaba, birde yurtdışında uygulanan cinematic weddinng movie diye bir konsept var çok güzel... örnek olarak http://www.focalpointcinematic.com/
hemen ilk gözüme çarpan bu siteyi verebilirim burada uygulamalara bakabilirsiniz.
Türkiyede buna en yakkın şekilde hizmet veren bir firma buldum belki ilglinizi çeker. www.dugunfilmi.com..incelemkte fayda var..

nazli dedi ki...

Merhaba,
Benim düğün fotoğraflarımı Ayşe Kaya kendisi bizzat çekti ve tüm süreçte hep yanımızda oldu. Düğünümle ilgili en mutlu kaldığım anılar açıkçası Ayşe'nin çektiği fotoğraflardan oluşuyor. Dolayısıyla kendisi gelmiyor, ekibi geliyor gibi bir şey söz konusu değil. Hem kendisi, hem de ekibi bizim özel günümüzü paylaştı ve sonucunda mükemmel fotoğraflar ortaya çıktı. Aynı zamanda teknik açıdan da çok bilgili ve işini titiz yapan bir insan, kesinlikle tavsiye ederim.

Gelinn dedi ki...

Nazli merhaba,
yorum için teşekkürler. Ayşe Kaya'nın fotoğraflarının güzelliği hakkında inan tek bir lafım yok, ama ben düğünüm öncesinde teklif istediğimde kendisinin gelemeyeceği iletilmişti. Açıkçası o şartlarda ekibinden birileri için istenen para da bana biraz fazla gelmişti.

Bunlar istisnai durumlar olabilir,ama ismini vermek istemediğim bir fotoğrafçı da gelirim dediği halde arkadaşımın düğününe başkasını göndermişti. Dolayısıyla bu kadar özel bir günü güvenebileceğin, kötü referans almadığın birine emanet etmek her zaman en sağlamıdır.

Sizin düğününüzü bizzat kendisinin fotoğraflaması bence çok güzel bir şey... şanslısız.

Adsız dedi ki...

Merhaba öncelikle bir başka fotoğrafçının isminden prim yapmak hiçte hoş değil.ben esra hanımın da bir düğünde çektiği fotoğrafları gördüm .insanların gördüğü belki 50-100 civarında düğünden alıntı yapılmış fotoğraflar .bir düğünün hikaye şeklinde yapılmış bütün fotoğraflarını ele alacak olursak bu arkadaşın ne kadar başarısız olduğunu görürsünüz.....

Adsız dedi ki...

umarım biraz önce attığım yorum onayınızdan geçer ve ne kadar tarafsız olduğunuzu görürüz...

Gelinn dedi ki...

merhaba adsiz,
baska fotografcidan prim yapmakla neyi kastettigini anlayamadim,
sonucta bu bir blog ve burada yer almak aslinda bir fotografci icin iyi bir sey, ben buraya esra pozan yazarak para kazanmiyorum :)

begenmeyebilirsiniz tabi ki, bu sizin en dogal hakkiniz...

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!